Pittig lekker dagje

7 augustus 2015 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Lekker zwemmen en eten, wat wil een mens nog meer? Niets blijkbaar want dit was wat het liefst deden op onze laatste dag

Het einde voelt nu toch wel erg nabij, maar wees maar niet bang, dit is geen pessimistische blog over dat het zo vreselijk is dat we weer naar huis gaan. Dat is natuurlijk ook geen leuke manier van je dag besteden dus we hebben er wat leuks van gemaakt. Toen ik wakker werd waren Bert en Thea al op stap. Sanne en ik spraken met ze af in de buurt bij Lincoln Road Mall. Hier zijn we langs wat winkeltjes gelopen, en hebben we bij een mooie fontein gekeken. In de apple store keek Bert nog even naar een apple tv maar die waren niet significant goedkoper. (En ja apple is zonder hoofdletter geschreven als statement) We bezochten ook enkele kledingwinkels maar concludeerden dat we eigenlijk al wel genoeg kleren gekocht hadden.

Lincoln Road Mall?  Fris

's Middags gingen we lekker naar het strand waar de zon ons vrolijk toelachte. De lucht was ook blauw, dus het was enkel nog wachten op de komst van de teletubbies. Toen deze echter niet leken te komen zijn we maar gaan zwemmen in de zee. We gingen ook nog even lekker bij het zwembad liggen.

Het laatste avondmaal werd gegeten in een Cubaans restaurant in Lincoln Road. We genoten er erg van en het was zeer gezellig. Bert en ik haalden na afloop ook nog een lekker ijsje.

Alweer eten

Nu gaan we toch echt het laatste nachtje in Amerika slapen. We hopen dat morgen de koffers dicht passen en we een goede reis hebben, maar daar maken we ons nog niet druk om. Nog even lekker genieten van deze avond.

Tom

1. Gerrit:
    8 augustus 2015
    Was wel even schrikken zeker dat er in plaats van Teletubbies omvangrijke Amerikanen kwamen opdagen. Gezien jullie voorkeur voor Mexicaans en Cubaans misschien die kant op de volgende vakantie.
  2. Lennart:
    9 augustus 2015