USA, you were awesome

8 augustus 2015 - Miami, Florida, Verenigde Staten

We proberen toch nog iets van deze laatste dag te maken, en de koffers passen dicht :)

Het is zover, de dag waarvan we wisten dat ie zou komen is aangebroken: we moeten naar huis. Om 12 uur moeten we het appartement uit zijn, en alle koffers moeten nog ingepakt worden. We staan vroeg op en Thea, Bert en Tom gaan nog voor de laatste keer zwemmen, ik voel me niet zo lekker dus blijf ik iets langer in bed liggen. Het inpakken van de koffers verloopt heel soepel. De kleine koffers zitten bomvol en de grote koffers aan het maximum gewicht, maar het is gelukt! Om stipt 12 uur klopt Tara van AirBNB op de deur, ze komt ons uitchecken. Alles is goed en dus lopen we het hotel uit naar de valet parking. We doen de koffers in de auto en gaan nog even lopend de stad in, want we vliegen pas om half 8. Voor de laatste keer lopen we over Lincoln Road Mall en bekijken we nog wat winkels. Erg leuk is de H&M die in een oud theater zit en waar een DJ live staat te draaien.

H&M in oud theater

Rond half 2 willen we wel wat lunchen en dit doen we bij Nexxt Cafe, een restaurantje dat we gister al hadden uitgekozen. We eten alle vier een heerlijke, extreem grote salade, die sommigen van ons dan ook lang niet op krijgen. Na de lunch lopen we langs het strand terug over het weggetje waar we twee keer hebben hardgelopen. naar de auto en rijden we naar het vliegveld. We nemen een omweg om langs de grote cruiseschepen te rijden.

Lekker lunchen Cruiseschepen

We leveren de auto weer in bij Alamo, die gaan we wel missen hoor! Met een treintje gaan we naar het vliegveld waar we ons omkleden. Korte broeken en shirtjes uit, lange broeken en vesten aan. Dat voelt heel raar, na vier weken geen broek tot over de knieën aan te hebben gehad. We checken onze koffers in, gaan door de douane en lopen naar onze gate. We halen nog wat koffie bij de Starbucks en dan is het wachten tot we mogen boarden. Bert, Tom en ik laden onze mobiels nog even op bij een paal. Af en toe checken we de borden of we al bijna het vliegtuig in mogen, maar het heeft ook nog eens een half uur vertraging.

Auto inleveren :( Knus

Uiteindelijk is het al bijna donker als we opstijgen, maar het uitzicht over Miami Beach is alsnog heel gaaf. Na een half uurtje is het pikkedonker en zien we ineens lichtflitsen: het onweert! Heel gaaf om mee te maken, hoe alles om je heen helemaal oplicht bij elke flits. Ook bij Swiss Airlines hebben ze weer een groot aanbod films, maar al snel dommelen we tijdens onze films stuk voor stuk in slaap...

Miami Beach by night from the sky Lightning bolt Sky lit up

Sanne

1. Annet:
    9 augustus 2015
    Welkom thuis, wij slapen vannacht ook weer in onze eigen bedjes, heerlijk!!