Reisverhalen

USA, you were awesome 8 aug. '15 Miami, Florida, Verenigde Staten 1
Pittig lekker dagje 7 aug. '15 Miami, Florida, Verenigde Staten 2
We komen tot rust 6 aug. '15 Miami, Florida, Verenigde Staten 1
Een lange dag 5 aug. '15 Miami, Florida, Verenigde Staten 1
Dilemma van de dag: strand of zwembad 4 aug. '15 Miami, Florida, Verenigde Staten 2
Gisteren The World of Harry Potter, vandaag Little Cuba 3 aug. '15 Miami, Florida, Verenigde Staten 5
Veertien uur Universal en een lekker dagje rust 2 aug. '15 Orlando, Florida, Verenigde Staten 1
Shop till you drop 1 aug. '15 Orlando, Florida, Verenigde Staten 4
Een prachtig appartement 31 jul. '15 Orlando, Florida, Verenigde Staten 2
Dagje Savannah en Tybee Island 30 jul. '15 Savannah, Georgia, Verenigde Staten 1
James Bond en muziek onderweg 29 jul. '15 Savannah, Georgia, Verenigde Staten 0
Cola en vissen 28 jul. '15 Atlanta, Georgia, Verenigde Staten 3
Nieuwe stad, nieuwe staat, nieuwe tijdzone. 27 jul. '15 Atlanta, Georgia, Verenigde Staten 1
Countrymuziek en een shoppingmall 26 jul. '15 Nashville, Tennessee, Verenigde Staten 6
Na Bourbon en Beale nu livemuziek op Broadway 25 jul. '15 Nashville, Tennessee, Verenigde Staten 3
Bij Elvis! 24 jul. '15 Memphis, Tennessee, Verenigde Staten 1
De stad van Elvis Presley 23 jul. '15 Memphis, Tennessee, Verenigde Staten 1
Water is water, maar soms is het warm 22 jul. '15 Hot Springs, Arkansas, Verenigde Staten 3
Twee kruisjes op het wegdek 21 jul. '15 Dallas, Texas, Verenigde Staten 1
Op naar J.R., Sue Ellen, Bobby en Miss Ellie 20 jul. '15 Dallas, Texas, Verenigde Staten 2
Tuben op de Rio Frio 19 jul. '15 Austin, Texas, Verenigde Staten 1
Goed eten met wat reizen tussendoor 18 jul. '15 San Antonio, Texas, Verenigde Staten 1
Hoe we afgebeuld werden door Ania 17 jul. '15 Houston, Texas, Verenigde Staten 2
"Houston we have NO problem!" 16 jul. '15 Houston, Texas, Verenigde Staten 0
Lange maar prachtige treinreis 15 jul. '15 Houston, Texas, Verenigde Staten 2
Hapjes, wandeltjes en zonnetjes 14 jul. '15 New Orleans, Louisiana, Verenigde Staten 2
Katrina heeft haar sporen nagelaten 13 jul. '15 New Orleans, Louisiana, Verenigde Staten 1
Dag Houston, hallo New Orleans! 12 jul. '15 New Orleans, Louisiana, Verenigde Staten 3
Eerste volle dag in Houston 11 jul. '15 Houston, Texas, Verenigde Staten 0
Aangekomen! 10 jul. '15 Houston, Texas, Verenigde Staten 0