De koffers zijn gepakt

9 juli 2015 - Amersfoort, Nederland

ToilettassenparadeWe hadden nog een paar hobbels te gaan, maar inmiddels zijn de koffers er in ieder geval klaar voor. En wij eigenlijk ook wel.

De dag begint wat minder: ik word wakker met behoorlijk pijn in mijn arm/schouder. Bekend, vaker gehad, dus ik weet hoe lastig het kan zijn om lang in één houding te zitten. Met 10 uur vliegen voor de boeg dus wat minder.... Gelukkig kan ik nog terecht bij de dokter: injectie er in, bijna flauwgevallen en een flinke dosis medicijnen mee (mét medisch paspoort). En inmiddels kan ik mijn arm ook weer aardig bewegen.

Zo'n dag gaat op aan beslissingen nemen: hoeveel shirtjes, wel of geen extra lange broek mee (nee!) en uiteindelijk passen de koffers (2 grote en 2 kleine) dicht. Jippie, alles zit er in!

Sanne heeft ondertussen ook nog haar rapport gehaald. Gereden door grote broer met rijbewijs. Samen doen ze ook nog de laatste boodschappen en stofzuigen het hele huis.

Zijn we er echt klaar voor? Het lijkt er wel op. Nu proberen te slapen, om een uur of 6 gaat de wekker.

Thea

1. Tom:
    Goed verhaal

Lekker kort
  2. Rob:
    10 juli 2015
    Minder prettige start maar you'll Will be soon here in Texas. Jeha (je kent het wel, wat de cowgirls roeptoeteren wanneer ze met een lasso op een paard zitten) goede reis
  3. Ton:
    10 juli 2015
    De margherita's staan klaar..... :)
  4. Gerrit:
    10 juli 2015
    Heel leuk dat we jullie avonturen kunnen volgen. Sterkte met je arm en goeie reis
  5. Annet:
    10 juli 2015
    Sterkte met je arm Thea. En die beslissing van die broek is goed en mocht je er één nodig hebben, dan zijn we vast wel shops in the USA. Goede reis!
    Veel plezier!!!! Van Mira en Annet