Aangekomen!

10 juli 2015 - Houston, Texas, Verenigde Staten

Veilig aangekomen na een lange vlucht van 10 uur. First glances van Texas opgevangen. 's Avonds Mexicaans gegeten.

Vanochtend om 7 uur werden we opgehaald door de taxi. Op Schiphol Amerikaanse dollars opgehaald, en om vast in de sfeer van de VS te komen om 8 uur 's ochtends bij de McDonalds gezeten. In het vliegtuig eerst wat films gekeken, en vervolgens op de schouder van mijn kleine zusje geslapen en zij op die van mij. Was schattig. Het ijsje dat we kregen was erg lekker, de rest van het eten was ook wel oké.

Op naar de 'immigration zone'

Na 10 uur vliegen landden we op George Bush Intercontinental Airport, in Houston, Texas. Op het vliegveld kostte het flink wat tijd voordat we eerst door de Homeland Security Border Patrol, en vervolgens door de douane waren. Flink vermoeid liepen we uiteindelijk de ontvangsthal binnen, waar we gelukkig werden opgehaald door buurman Rob, die ons in een volwaardig Amerikaanse pickup truck vervoerde.

Big car

Na een leuke reis over de lekker Amerikaanse interstate met gelijk een mooi uitzicht over Houston kwamen we aan bij het huis van Ton en Rob, waar Ton de koffie al klaar had staan.

Downtown Houston

Na hier even lekker in de koelte van de airco uitgerust te hebben, gingen we uit eten. We gingen met z'n zessen naar een heerlijke Mexicaan waar de guacemole vers aan de tafel werd gemaakt. Daarna hadden we heerlijke fajitas met kip, beef en garnalen. We waren alle vier uitgeput van de lange dag en gingen bij thuiskomst gelijk naar bed.
Het was een heerlijke eerste dag in de VS.

Bij de Mexicaan

Groetjessss van de Amerika-gang

Tom

PS. deze blog lijkt misschien te laat maar dat komt door het tijdsverschil, het is nog gewoon vrijdagavond hoor ;)