Na Bourbon en Beale nu livemuziek op Broadway

25 juli 2015 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Rijden, een poging tot olie verversen en ons vergapen aan de enorme drukte in Downtown Nashville.

Het is gisteravond toch nog laat geworden. BB Kings Blues Club was overbevolkt, maar verderop vonden we nog een leuk tentje met lekkere livemuziek.
Beetje onrustig op straat vannacht, het is echt weekend. Toch op tijd er uit, want we gaan ons weer verplaatsen. Jammer om ons lekkere appartement achter te laten....

Van de ene muziekstad naar de andere gaat redelijk snel. Ik ben sinds gisteren niet helemaal fit, dus het grootste gedeelte van de reis slaap ik. Om 3 uur draaien we de parkeerplaats van ons hotel in Nashville op. Aan de overkant van de rivier zien we de stad liggen. Het is echt zo'n Amerikaans motel: 3 lagen, de toegang naar je kamer aan de buitenkant, auto voor de deur.
Lekker even zwemmen, en dan moet er olie ververst worden bij de Firestone. Blijkt nog een heel avontuur: afrit afgesloten, benzine bijna op en dan is de garage al bijna dicht, dus morgen een nieuwe poging.

Downtown Nashville  On Broadway

We moeten hier met de auto naar de stad. Het is niet heel ver, maar wel de rivier over.
In de stad is duidelijk te zien dat het zaterdagavond is. Ongelooflijk druk, vooral op Broadway, de muziekstraat van Nashville. Iedereen is opgedoft en vrolijk, veel vrijgezellenparty's en er rijden hier zelfs bierfietsen.
Nashville is een heel ander soort stad dan Memphis, daar bijna alleen maar donkere mensen, hier heel wit.
We eten wat (een kleine salade gaat er bij mij net weer in), passen cowboylaarzen (Bert wil ze wel kopen, maar mag niet van de kinderen) en lopen nog over Broadway.
Oehh, we zijn op de helft.......

Superstoer!  Music everywhere

Thea

1. Frits:
    26 juli 2015
    Broadway ook in Nashville. Ik wist het niet. Wel jammer dat Bert die laarzen niet heeft gekocht. Zou goed passen bij een Grand Café. Goede reis weer verder.
  2. Annet:
    Beterschap Thea!
  3. Gerrit:
    26 juli 2015
    Wel bijzonder dat je met een huurauto olie moet verversen!?