Dagje Savannah en Tybee Island

30 juli 2015 - Savannah, Georgia, Verenigde Staten

Vandaag hebben we de dag doorgebracht in Savannah en op het schiereiland Tybee.

's Ochtends hebben we eerst lekker ontbeten in het hotel. Daarna gingen we het stadje in (Savannah), en hebben we hier in wat winkeltjes gekeken. Ook zijn we door een paar mooie parkjes gelopen en hebben we het gemeentehuis bekeken.

Fontein  Raderboot  Gemeentehuis

's Middags zijn we via een mooie weg door een moeras naar het schiereiland Tybee gegaan. Het was een gezellig eiland. Hier hebben we eerst lekkere wraps geluncht en daarna zijn we naar de pier gegaan. Het was een mooie pier. Hier hebben we even rondgekeken en we zijn nog even op het strand geweest. Het was een heel mooi breed strand. Toen zijn we in de auto langs de vuurtoren van Tybee gereden. Op de terugweg reden we nog langs een paar parkjes in Savannah.

Daiquiri's  Pier van Tybee  Lighthouse

Aan het eind van de middag hebben we nog gesport en gezwommen in het hotel.

's Avonds moesten we heel lang zoeken naar een leuk restaurantje, maar uiteindelijk hadden we er een gevonden. We hadden hele lekkere kip gegeten en we hadden ook een hele lieve serveerster.

Tom

1. Ton:
    31 juli 2015
    Stadje winkeltjes, parkje, restaurantje............ In de US of A all is BIG ! :) niet in savannah? America's Riviera here we come!!!