Een prachtig appartement

31 juli 2015 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

We rijden naar Orlando, koken weer een keer zelf en kijken een film op één van de vier tv's

Alweer een rijdag vandaag, maar dat vinden we helemaal niet erg. 's Ochtends voor de laatste keer ontbijtbuffet, vanaf morgen maken we het weer zelf. Als alles is ingepakt begint de reis naar Orlando. Onderweg stoppen we weer bij een Starbucks, lunchen we bij een rest area en kijken we James Bond af, het is een soort vast ritueel geworden. Bij aankomst in Orlando hoeven we niet in te checken, we hebben alle nummers en codes al dus kunnen we gelijk naar binnen. Als we de deur open doen worden we allemaal op slag nog een beetje gelukkiger, want wat een enorm appartement hebben we! Drie slaapkamers, twee badkamers, een keuken, eettafel en vier tv's. Hier vermaken we ons wel dit weekend!

Slaapkamer 1 van 3 Eigen keuken

We laden de koffers uit en bekijken het zwembad, ook dit is niet verkeerd. Als we teruglopen komen er mensen naar ons toe "Are you going to the ocean?" We zeggen dat we over een paar dagen naar Miami gaan en dan geven ze ons vier surfboards en nog wat andere strand dingen. Dit komt natuurlijk heel goed van pas en we bedanken ze dan ook erg. Nadat we allemaal gesettled zijn in onze slaapkamers gaan Tom en ik de boel een beetje verkennen en doen Thea en Bert boodschappen bij de Publix die om de hoek zit. Een eigen keuken en eettafel betekent natuurlijk dat we eindelijk weer een keer zelf kunnen koken, en dat doen we dan ook. Een vleesje, aardappels en spinazie, heerlijk!!!

Zwembadje Appartement Lekker spinazie mmm

's Avonds kijken we Jurassic Park op dvd die we voor vijf dollar bij de Walmart gekocht hebben. Twee weken geleden zaten we in de bioscoop met Ton en Rob voor Jurassic World, die toch wel een stuk slechter is dan de eerste. Een bepaald iemand vond het allemaal weer veel te ingewikkeld (kuch Thea) maar verder vonden we het allemaal een leuke film. Inmiddels is het 1 uur 's nachts en gaan we maar slapen. Voor het eerst sinds lange tijd niet met z'n allen in één kamer. Ik ga je gesnurk wel missen hoor pap.

Jurassic Park kijken

Sanne

1. Johan verweij:
    1 augustus 2015
    Jonge jonge wat een luxe. En zo te zien goed weer. Enne. . . Thea, ik leg het nog wel een keer uit over die T-Rex, vond ik ook moeilijk de eerste keer
  2. Frits:
    2 augustus 2015
    Dat vreesde ik al van Jurassic World. We zijn nog niet gegaan...en nou weet ik het helemaal niet meer.