James Bond en muziek onderweg

29 juli 2015 - Savannah, Georgia, Verenigde Staten

Een lekker autoritje en een oude stad met 24 pleinen

We hebben vandaag het gevoel dat we de laatste fase van de vakantie in gaan. Vanaf nu alleen nog maar echt luxe hotels en appartementen, allemaal met zwembad.
We ontbijten nog een keer in het hotel in Atlanta en gaan dan weer in onze Chrysler op pad. We vinden het heerlijk om ons te verplaatsen. Iedereen heeft de ruimte, en we hebben alles 'aan boord' om ons te vermaken. Eten, koud drinken (in onze piepschuim-koelbox) en muziek in alle soorten en maten. Natuurlijk onze eigen muziek op telefoons en iPod, maar ook oneindig veel radiozenders. Voor elke muzieksoort een eigen zender: country, 80's, relimuziek, noem maar op.
Op hun eigen devices kijken Tom en Sanne allerlei films en series, maar we hebben ook een DVD-systeem aan boord, en vandaag kijken ze een oude Bondfilm: The world is not enough. En rijden gaat hier bijna vanzelf: automaat, cruise control en lekker brede Interstates.
Kortom: reizen is geen straf. En onderweg zijn er ook nog prima rest-areas voor een lunchstop, dus de reis vliegt weer voorbij.
Ons huisje voor onderweg
Om een uur of 4 zijn we in Savannah, laatste stop voor Florida. Een mooi oud plaatsje volgens de boekjes. En in ieder geval een fantastisch hotel. Supergrote suite, lekker zwembad, mooie fitnessruimte.
We gaan allemaal nog even zwemmen, en Tom ook nog sporten.
Mooie suite Blogje schrijven/filmpje kijken
's Avonds Savannah in. Een mooi, oud stadje met 24 pleinen, die allemaal de moeite waard moeten zijn, maar we hebben de puf niet meer om ze stuk voor stuk te bekijken. Dat bewaren we voor morgen. Nu alleen wat eten en dan heerlijk slapen. Mmmm, heerlijke bedden....

Thea