Lange maar prachtige treinreis

15 juli 2015 - Houston, Texas, Verenigde Staten

Een korte blog vandaag want we zitten de hele dag in een trein. We zeggen gedag tegen New Orleans en komen weer "thuis" in Houston.

Vanochtend stond de wekker vroeg en moesten we afscheid nemen van New Orleans. Wat gaan we deze stad missen zeg; de gezelligheid, de muziek en de leuke straatjes. We zijn ruim op tijd op het station dus kopen we nog broodjes bij de Subway omdat we van Ton en Rob hebben vernomen dat de broodjes in de trein niet te eten zijn. Ook koop ik nog een tweedehands boek om de lange treinreis door te komen. Om half 9 boarden we de "Sunset Limited", de trein van New Orleans naar Los Angeles. Deze hele reis duurt in totaal wel 3 dagen, maar gelukkig mogen wij er na 9 uur in Houston al uit. Onderweg is de omgeving prachtig, dus de tijd vliegt voorbij. Er is een soort panorama gedeelte waar je alles goed kan bekijken. We komen heerlijk tot rust want we hoeven helemaal niets en kunnen gewoon lekker om ons heen kijken en genieten.

Hoge trein Genieten van de omgeving

Het laatste deel van de reis is wat saaier, dus komen de e-readers en tablets tevoorschijn. Lekker wat filmpjes kijken (sorry Sabien, weer geen Marvel) en het is zo 18 uur. We staan stil en ineens blijken we er al te zijn. We worden opgehaald door Rob en gaan eerst naar het vliegveld om onze auto op te halen. Dan gaan we naar een gezellig parkje met allemaal food trucks. Hier eten we heerlijke hamburgers en quesedillas met iets te veel kaas. 's Avonds kijken we de samenvatting van de Tour en gaan we weer lekker slapen in onze "eigen bedjes". Morgen wordt weer een fantastische dag (Imagine Dragons concert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!).

Food trucks Lekker smikkelen

Sanne

1. TBTS in The States (part 2):
    16 juli 2015
    Leuk Sanne. Maar je vergeet helemaal te vertellen dat we terug in Houston onze Chrysler Town and Country hebben opgehaald (https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Chrysler_Town_and_Country) waar we de komende weken in gaan toeren!
  2. Moska:
    16 juli 2015
    Veel plezier bij Imagine Dragons!! Probeer een stem over te houden Sanne!