Veertien uur Universal en een lekker dagje rust

2 augustus 2015 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Een dag van tegenstellingen. Tom en Sanne brengen van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat door in Universal's Islands of Adventure, wij lezen bij het zwembad en op de bank.

Vier slaperige oogjes zitten al om 7 uur aan het ontbijt. Gisteravond hebben we online kaartjes gekocht voor Universal. We hebben ook gezien dat de wachttijden bij attracties overdag flink kunnen oplopen, dus het plan is om er al voor 8 uur te zijn.
Dat lukt. Bert brengt ze naar het drop off point, en om iets over achten krijgen we een sms'je dat ze binnen zijn.

Ik ben nog weer even in bed gekropen, maar om een uur of 10 lokt het zwembad. Het is bewolkt, maar wel lekker warm. Er zijn alleen een paar Denen in het zwembad, dus ik kan heerlijk baantjes trekken en we zakken ook nog even in de loeihete whirlpool. Boekje erbij, wat een rust. Dit is eigenlijk de eerste dag in de vakantie dat we daar aan toekomen.
Af en toe krijgen we enthousiaste WhatsAppjes uit Universal. Het is daar fantastisch. De eerste uren bijna geen wachttijden.

Bij ons begint het te druppen, en er komt ook een natte foto van de kinderen. We gaan even boodschappen doen en regenen zeiknat. Maar alles in de droger en ook dat is weer opgelost.

Nat  Kledder
De rest van de middag brengen we lezend door. Heerlijk. We maken wat te eten en zetten lekker koffie. Inmiddels is het 9 uur. Om 10 uur gaat het park dicht, ik kijk nu al uit naar de enthousiaste verhalen...

Ze zijn thuis. Fantastische dag gehad, maar nu helemaal kapot. Te moe om nog te schrijven. Het verhaal komt morgen!

Morgen het verhaal

Thea